Страницы

пятница, 8 ноября 2013 г.

Ліхтарики Карпат


Карпати – це таке місце, пробувши в якому всього два дні, вражень привозиш на кілька дописів! ))) Я вже писала про Сколівські Бескиди, мої Світлові експерименти теж відбувалися в Карпатах, а тепер хочу поповнити свою колекцію ліхтариків кількома гірськими екземплярами!
Під час фотографування погода була не дуже, і натуральні кольори вийшли похмурими і не дуже яскравими. Тому я вирішила зіграти на вимушеній однотонності і надати фотографіям графічності за допомогою майже монохромних відтінків. Мені здається, що так навіть краще!
До речі, з Карпатами я ще не закінчила: скоро моя «гірська» епопея завершиться розповіддю про базу, де ми зупинялися. А поки що – ліхтарі Карпат!
----------
Карпаты – это такое место, пробыв в котором всего два дня, впечатлений привозишь на несколько постов! ))) Я уже писала о Сколевских Бескидах, мои Световые эксперименты тоже происходили в Карпатах, а теперь хочу пополнить свою коллекцию фонариков несколькими горными экземплярами!
Во время фотографирования погода была не очень, и натуральные цвета получились хмурыми и не очень яркими. Поэтому я решила сыграть на вынужденной однотонности и придать фотографиям графичности с помощью почти монохромных оттенков. Мне кажется, что так даже лучше!
Кстати, с Карпатами я еще не закончила: скоро моя «горная» эпопея завершится рассказом о базе, где мы останавливались. А пока – фонари Карпат!







4 комментария:

  1. Красиво! А фотографии очень интересные получились)

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже гарно!!! Я б і не замітила тих ліхтариків.....))))))))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Добре, що ти читаєш мій блог - зразу бачиш все моїми очима! )))

      Удалить