Страницы

четверг, 7 ноября 2013 г.

Світлові експерименти

Моє пізнання можливостей власного фотоапарату продовжується – виконуючи одне із чергових завдань онлайн-фото-курсів, я почала освоювати фрізлайт – «малювання світлом». Це коли береш ліхтарик і махаєш ним перед фотоапаратом в різні боки, намагаючись створити якусь фігуру, а виходить щось незрозуміле ))) Камера перед цим має бути встановлена на довгу витримку і, бажано, на штатив. У мене штативу не було, і промінь світла я спочатку направляла не туди, куди треба, тому картинки вийшли трохи розмазані. Але мені вони, все-таки, подобаються – такий собі відьомський віз і потойбічний гусак!
----------
Мое познание возможностей собственного фотоаппарата продолжается – выполняя одно из очередных заданий онлайн-фото-курсов, я начала осваивать фризлайт – «рисование светом». Это когда берешь фонарик и машешь им перед фотоаппаратом в разные стороны, пытаясь создать какую-то фигуру, а получается что-то непонятное ))) Камера перед этим должна быть установлена на длинную выдержку и, желательно, на штатив. У меня штатива не было, и луч света я сначала направляла не туда, куда надо, поэтому картинки получились немного размазанные. Но мне они, все-таки, нравятся – такая себе ведьминская повозка и потусторонний гусь!




А на цих фото я вже зрозуміла, як правильно фотографувати промінь світла, і, хоча конкретної фігури так і не отримала (для цього треба довго практикуватися), але щось таки вийшло. Результати цих експериментів можна назвати «Світло в кінці тунелю» і «Невидима гімнастка зі стрічкою», чи якось так )))
----------
А на этих фото я уже поняла, как правильно фотографировать луч света, и, хотя конкретной фигуры так и не получила (для этого надо долго практиковаться), но что-то все-таки вышло. Результаты этих экспериментов можно назвать «Свет в конце туннеля» и «Невидимая гимнастка с лентой», или как-то так )))



Найскладнішим в процесі зйомки було перестати сміятися, бо мій чоловік казав, що я з тим ліхтариком нагадую йому працівницю залізничного вокзалу, яка зустрічає поїзд світловими сигналами )) Але загалом такий фотодосвід досить цікавий, спробуйте і ви!
----------
Самым сложным в процессе съемки было перестать смеяться, потому что мой муж говорил, что я с этим фонариком напоминаю ему работницу железнодорожного вокзала, которая встречает поезд световыми сигналами )) Но в целом такой фотоопыт довольно интересный, попробуйте и вы!


10 комментариев:

  1. Ух-Ти, хочу і я таке попробувати! Дякую, що ділишся своїм досвідом!
    Дуже цікаво!
    Віз получився і справді містичний! :-)
    А де така гарна кам'яна арка? Діти як реагували на мамине сигналізування?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А я тобі казала - приєднуйся!

      Удалить
    2. Це все в Карпатах, в Тернополі мені би було трохи незручно махати ліхтарем в парку вночі ))) Дашка вже спала, а Назар вказував, як краще махати )))

      Удалить
    3. От якраз, у Вас двох дівчатка і повчуся. А Ви більше діліться враженнями від процесу і досвідом! ;-)
      Я вже загорілась ідеєю помахати ліхтариком вночі :-)))
      Правильно, синочок вже дорослий, повинен мамусі допомагати.

      Удалить
  2. Класс, особливо світло в кінці тунелю!!! А в меня так і не вийшли гарні фото з фрізлайтом, але залишилось бажання їх зробити!!! :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Та я, взагалі-то, вважаю, що в мене теж не дуже вийшло, але дякую! "Світло в кінці тунелю" пішло в Чистовики!

      Удалить
  3. Супер гарно. Особливо "світло в кінці тунелю".Асистентка добре постаралася...))))))))))))))

    ОтветитьУдалить
  4. А как прикольно то получилась. Молодец! Фотографии интересные, каждая по своему. Смотришь на них и что-то волшебное в них есть.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да, мистика присутствует, значит, фото удались! ))

      Удалить