Страницы

четверг, 19 января 2017 г.

Jingle Bells, або Поки не закінчилась зима…

Знаю, що період веселих і затяжних зимових свят вже добігає кінця, але не можу не показати тут цю картинку на новорічну тематику. Справа в тому, що за моїми схемами вже починають вишивати люди, і це мене дуже тішить! Значить, недарма стараюся )


Схему дзвіночків (не звичайних, а тих самих Jingle Bells – саме так я їх і уявляю) я розробила вже давно, але вишити все не мала часу. А нещодавно одна із моїх талановитих подруг виявила бажання взяти в роботу кілька моїх схем, а я й не проти! Вона вишиває, а я фотографую і хвалюся в блозі – ось така взаємовигідна домовленість )     
Отже, схема і фотографії мої, вишивка моєї подруги. Представляю вашій увазі «Jingle Bells»!




Мушу зізнатися, що порівняно з попередніми схемами, які я тут показувала, саме ця є трохи складнішою по кольорах – тут я вже намагалася відобразити об’єм і переходи відтінків. Я, звичайно, ще далеко «не волшебнік», але процес мені цікавий, тому буду пробувати ще.

Гарного вечора!


2 комментария:

  1. Ви просто Майстер (саме так - з Великої букви)! Лаконічно і дуже красиво. Надзвичайно вдало підібрані кольори. Мушу затягнути собі в "хотілки" до наступних свят )) Краса!

    ОтветитьУдалить