Страницы

воскресенье, 29 сентября 2013 г.

Маленьке затишне містечко

Ви помічали, що невеличкі провінційні міста мають свою особливу чарівливість, не притаманну великим і шумним мегаполісам? Тернополю, звичайно, до мегаполіса ще далеко, але навіть він інколи буває занадто метушливим, тому для мене будь-яка поїздка в спокійний районний центр – це чудова можливість перевести подих і провести час в уповільненому ритмі.
Сьогодні я побувала в Монастириську, який для мене є особливим місцем – тут живуть мої родичі, сюди мене привозили батьки на літні канікули, і саме тут залишилося чимало моїх дитячих спогадів. Тому ділюся з вами кількома кадрами з моєї прогулянки цим затишним і гостинним містечком.
Монастириськ мальовничо розкинувся на горбистій місцевості, тому, піднявшись в один із його «верхніх» районів, можна побачити все місто з висоти:
----------
Вы замечали, что у небольших провинциальных городков есть особенное очарование, не свойственное большим и шумным мегаполисам? Тернополю, конечно, до мегаполиса еще далеко, но даже он иногда бывает слишком суетливым, поэтому для меня любая поездка в спокойный районный центр – это чудесная возможность перевести дух и провести время в замедленном темпе.
Сегодня я была в Монастыриске, который для меня является особенным местом – здесь живут мои родственники, сюда меня привозили родители на летние каникулы, и именно тут осталось немало моих детских воспоминаний. Поэтому делюсь с вами несколькими кадрами из моей прогулки по этому уютному и гостеприимному городку.
Монастыриск живописно раскинулся на холмистой местности, поэтому, поднявшись в один из его «верхних» районов, можно увидеть весь город с высоты:


А це одна із історичних пам’яток міста – побудований у 1702 році римо-католицький костел. Зараз тут розміщена Українська автокефальна православна церква.
----------
А это один из исторических памятников города – построенный в 1702 году римо-католический костел. Сейчас тут размещена Украинская автокефальная православная церковь.


Старезна тютюнова фабрика, що була заснована тут ще у 1797 році:
----------
Старая табачная фабрика, что была основана здесь еще в 1797 году:



Міська бібліотека, яка настільки поросла виноградом, що виглядає, ніби плюшева )):
----------
Городская библиотека, которая настолько поросла виноградом, что выглядит, будто плюшевая )): 



Мозаїчне панно на стіні торгового центру «Європа»:
----------
Мозаическое панно на стене торгового центра «Європа»:


Є у Монастириську і невеличкий, всього на одну алейку, парк. Зате алейка ця дуже симпатична, і веде до декоративного ставочка, біля якого я і сфотографувалася зі своєю блондинистою сестричкою )
Роксоланка, дякую за екскурсію!
----------
Есть в Монастыриске и небольшой, всего на одну аллейку, парк. Зато аллейка эта очень симпатичная, и ведет к декоративному прудику, возле которого я и сфотографировалась со своей блондинистой сестренкой )
Роксоланка, спасибо за экскурсию!





Ну і куди ж без місцевих авторитетів!
----------
Ну и куда же без местных авторитетов! 



Гуляючи Монастириськом, ми зустріли весільну процесію. Для жителів великих міст це звучить незвично, а тут цілком нормально йти весільним парадом в церкву пішки, і при цьому кланятися всім зустрічним перехожим! Я цього не очікувала, і хотіла просто сфотографувати наречених, а зафіксувала момент поклону:
----------
Гуляя по Монастыриску, мы встретили свадебную процессию. Для жителей больших городов это звучит непривычно, а тут вполне нормально идти свадебным парадом в церковь пешком, и при этом кланяться всем встречным прохожим! Я этого не ожидала, и хотела просто сфотографировать молодоженов, а зафиксировала момент поклона:


Наречена – розумна дівчина, віддала перевагу взуттю без підборів, адже не так-то просто витримати цей урочистий моціон! Прогулявшись містом і розкланявшись на всі боки, вся процесія зайшла у церкву – на обряд вінчання.
----------
Невеста – умная девушка, предпочла обувь без каблуков, ведь не так-то просто выдержать этот торжественный моцион! Прогулявшись по городу и раскланявшись на все стороны, вся процессия зашла в церковь – на обряд венчания.


До речі, тут гості на весілля часто приходять у вишитих сорочках. Ну, не всі, звичайно, тільки самі патріотичні ))
----------
Кстати, тут гости на свадьбу часто приходят в вышитых сорочках. Ну, не все, конечно, только самые патриотические ))


А це Монастириський став, навкруг якого мальовничо розкинулися верби. Дивно, колись ця водойма здавалася мені безмежною, а тепер – так, невелике озерце…
----------
А это Монастырисский пруд, вокруг которого живописно раскинулись ивы. Странно, когда-то этот водоем казался мне безграничным, а теперь – так, небольшое озерцо…



До речі, місцеві мешканці – люди веселі, вони називають своє місто, як би ви подумали – Манчестером! Я так і не зрозуміла, в зв’язку з чим Монастириську така честь, але факт є фактом ))) І на завершення посту – яскраві гарбузи, сфотографовані мною на одному з місцевих городів. Правда, класні?
-----------
Кстати, местные жители – люди веселые, они называют свой город, как бы вы подумали – Манчестером! Я так и не поняла, в связи с чем Монастыриску такая честь, но факт есть факт ))) И в завершение поста – яркие тыквы, сфотографированные мной на одном из местных огородов. Правда, классные?


Словом, будете в Монастириську – не пошкодуйте часу на прогулянку містом: його по-справжньому домашня атмосфера забезпечить вам тільки хороші враження!
----------
Словом, будете в Монастыриске – не пожалейте времени, на прогулку по городу: его по-настоящему домашняя атмосфера обеспечит вам только хорошие впечатления!

3 комментария:

  1. Просто нема слів=)БЕЗДОГАННО!

    ОтветитьУдалить
  2. Мені ДУЖЕ сподобалась ця Твоя фотостаття.
    Я її вже давненько подивилась на телефоні!
    Чудова розповідь, прекрасні фото, цікаво! Все Ти цоркала? Я вже питаюсь, бо Ти не вказуєш де фото Твої, а де з інтернету.Мені особливо цікаво дивитись на Твої!
    1000 разів через Монастириськ їздила, але таким красивим його ніколи не бачила, як Ти показала. Дякую!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Так всі фотки мої. Я свої завжди підписую, а якщо беру з нету, то стараюсь на це вказати.
      А Монастириськ - дуже класне містечко, хоч і маленьке!

      Удалить