Страницы

суббота, 6 мая 2017 г.

У стилі «бохо»

У нас, нарешті, потепліло, а це означає, що попереду чекає багато-багато довгих літніх вечорів! Таких, знаєте, із косими сонячними променями, в яких танцюватимуть ледь помітні пилинки; із заспокійливими співами цвіркунів; з пікніками на природі і квітами в волоссі… Усе це в мене десь глибоко в душі асоціюється із стилем «бохо», який вдало доповнюється пірїнками і кольоровими намистинами. На цю ж тему я пропоную вам і свою чергову вишивку – ну що, стрибнемо в літо?


«Бохо» чи не «бохо», а може – щось з індіанськими мотивами (як частинка ловця снів), але ця схемка від початку уявлялася мені в яскравих насичених кольорах. Нитки підбирала контрастні, довго експериментувала з комбінаціями відтінків і результатом залишилася задоволена! 


Картинка вийшла весела й життєрадісна, та й вишилася швидко. Так і бачу ці підвішені на ниточках пірїнки десь у затишному дворику заміського будиночка. А позаду – вихід на зелений ліс, або галявину (теж зелену і з польовими квітами), і обов’язково – теплі промені призахідного сонечка…


Скажу чесно, що серед всіх моїх експериментів зі створенням схем ця – одна з найулюбленіших! Тому покажу ще кілька фотографій, яких я зробила чимало:







Бажаю вам теплого травня і приємного літа! 


3 комментария:

  1. Ого! Палітра радості і травня !!! Незрівнянна вишивка!
    Обожнюю бохо, і близькі з ним настроi!

    ОтветитьУдалить
  2. Мене звати Анна Андреева, але я з чоловіком переїжджаю в Іспанію, хочу поділитися приємними новинами про своє життя з усіма і тими, кому потрібна допомога у шлюбі / стосунках. Я страждала шість років, мій чоловік мене покинув, і я продовжувала народжувати ще одну дружину тільки тому, що його сім'я мене не любила, і через те, що я не могла народити йому дитину, я плакала сім років тому, що мій чоловік зі мною розлучився. Я шукав заклинання, що хмара допомогла мені в мережі. Я зустрів так багато магів, усі збирали гроші, не допомагаючи мені, але 3 серпня 2020 року я побачив онлайн-пожертвування від хорошого фокусника на ім’я доктор Алаба. Я вирішила зв'язатися з ним, коли зв'язалася з ним, він сказав мені, що моя проблема вирішена, тому що я зв'язалася з ним, я розповіла йому всю свою проблему, і він пообіцяв допомогти мені повернути чоловіка. Доктор Алаба проінструктував мене і показав, що робити, тому я дотримуюся всіх інструкцій і роблю те, що він попросив, через три дні, він сказав мені, що мій чоловік зателефонує мені, перш ніж я засну того дня, і попросить вибачення. Коли він мені все розповів, мені зателефонував чоловік і попросив повернутися до нього після шести років розлучення. Сьогодні я ділюся цим повідомленням, тому що я хочу, щоб світ знав, і це хороша робота, і я також дуже щаслива, що вагітна, і для тих із вас, хто потребує допомоги, проблем на роботі або підвищення, зв’яжіться з доктором Алабою сьогодні і вирішите вашу проблему ось електронна пошта: dralaba3000@gmail.com або whatsapp/viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744 , я обіцяю вам, що ваша проблема буде вирішена

    ОтветитьУдалить