Страницы

вторник, 31 января 2017 г.

«Найголовніше досягнення»

Ви підбиваєте підсумки минулого року? Тобто, аналізуєте, чи вдалося втілити заплановане, обдумуєте свої досягнення, «підводите риску», так би мовити? Я намагаюся це робити, хоча би поверхнево. Хоча всі психологи в один голос радять відноситися до цього вкрай серйозно!  

Ні, цей мій допис не буде присвячений детальному аналізу моїх великих і малих здобутків за 2016 рік ) Хоча ні, один невеличкий здобуточок тут таки буде, зараз зрозумієте, про що я. Просто таким чином я плавно підвела вас до теми мого наступного оповідання, опублікованого на сторінках журналу «Diana» №12. Розповідь так і називається: «Найголовніше досягнення», а йдеться там про дівчину, якій довелося прийняти в житті непросте рішення. Ну а мій маленький здобуток, про який я говорила – це приємність бачити свій черговий текст опублікованим! Читайте з задоволенням!


3 комментария:

  1. Молодчинка, Віта! Горджуся Тобою і вітаю! :)

    ОтветитьУдалить
  2. Мене звати Анна Андреева, але я з чоловіком переїжджаю в Іспанію, хочу поділитися приємними новинами про своє життя з усіма і тими, кому потрібна допомога у шлюбі / стосунках. Я страждала шість років, мій чоловік мене покинув, і я продовжувала народжувати ще одну дружину тільки тому, що його сім'я мене не любила, і через те, що я не могла народити йому дитину, я плакала сім років тому, що мій чоловік зі мною розлучився. Я шукав заклинання, що хмара допомогла мені в мережі. Я зустрів так багато магів, усі збирали гроші, не допомагаючи мені, але 3 серпня 2020 року я побачив онлайн-пожертвування від хорошого фокусника на ім’я доктор Алаба. Я вирішила зв'язатися з ним, коли зв'язалася з ним, він сказав мені, що моя проблема вирішена, тому що я зв'язалася з ним, я розповіла йому всю свою проблему, і він пообіцяв допомогти мені повернути чоловіка. Доктор Алаба проінструктував мене і показав, що робити, тому я дотримуюся всіх інструкцій і роблю те, що він попросив, через три дні, він сказав мені, що мій чоловік зателефонує мені, перш ніж я засну того дня, і попросить вибачення. Коли він мені все розповів, мені зателефонував чоловік і попросив повернутися до нього після шести років розлучення. Сьогодні я ділюся цим повідомленням, тому що я хочу, щоб світ знав, і це хороша робота, і я також дуже щаслива, що вагітна, і для тих із вас, хто потребує допомоги, проблем на роботі або підвищення, зв’яжіться з доктором Алабою сьогодні і вирішите вашу проблему ось електронна пошта: dralaba3000@gmail.com або whatsapp/viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744 , я обіцяю вам, що ваша проблема буде вирішена

    ОтветитьУдалить