Страницы

пятница, 21 октября 2016 г.

Напиши мені листа...

Саме так називається моє чергове опубліковане в жіночому журналі оповідання - хоч дрібниця, але приємно! Це розповідь про нещасливе дівоче кохання, НЕ автобіографічна, а то ще чоловік прочитає і зробить неправильні висновки )))) Написана була спеціально для одного конкурсу, який колись був оголошений в інтернеті, а в результаті надрукували її зовсім в іншому виданні. Ну що ж, і таке буває!
Наведу один невеличкий уривочок:

"Напиши мені, благаю! Навіть найкоротший лист від тебе стане фізичним доказом того, що ми справді були разом, що все це мені не наснилося, що ти був і залишаєшся головним у моєму житті, хоч я вже давно не є навіть найменшою частинкою твого…  Ось я ж тобі пишу, мій лист реальний, і навіть чорнило де-не-де потекло від сліз, але не зважай на це. Бачиш, я так і не навчилася контролювати свої емоції, хоч ти й казав, що повинна…"

Ех, любофф… Якою ти буваєш підступною…
Журнал "Diana" №10, в якому можна прочитати цю історію, доступний для замовлення в інтернет-магазині "Діана плюс".
Усім бажаю вдалого дня і гарних вихідних!


Комментариев нет:

Отправить комментарий