Страницы

понедельник, 5 сентября 2016 г.

Вишита веселка і третій день народження!


Цілий день збираюся добратися, нарешті, до свого віртуального щоденника, і далі відкладати вже нікуди: через лічені хвилини закінчиться пяте вересня, а я ще ж не привітала свій блог з третім днем народження! І хоч останнім часом пишу я тут нечасто, але цей свій власний куточок інтернет-простору люблю і ціную – ну просто за те, що тут мені затишно! Так що сьогодні є привід для маленького святкування )


Ну і щоб не бути голослівною, треба ж показати якісь нові яскраві фотографії! А такі у мене якраз є, бо буквально на днях я закінчила вишивати дуже приємну й радісну картинку з веселкою. Так що сьогоднішній допис у мене сумбурно-святково-вишивальний – раз вже пишу рідше, то доводиться поєднувати кілька подій разом.


Ну що, з днем народження блогу закінчили, тепер кілька слів про вишивку. Схемка зі старих архівів видавництва «Діана плюс», вишита мною в рекордні (для мене) строки – рівно за місяць. В процесі трішки міняла кольори (удосконалювала на свій смак), але результат мені сподобався – яскраво, квітково-веселково й позитивно!


Під час вишивання вирішила спробувати новий для себе рукодільний тренд – збирати обрізки ниточок в спеціальний скляний бутлик, який в інтернеті називають «Ort Jar» (недавно писала про це статтю і сама зацікавилась). Коли вперше побачила ці баночки з ниточками в Інстаграмі, то здивувалася – для чого це робити, але потім оцінила ідею! 


Ніякі обрізки ниток ніде не валяються, кольорові відтінки в бутлику покращують настрій, та й динаміка роботи, так би мовити, «на лице»: якщо чесно, навіть не думала, що одна невеличка картинка назбирає майже повну баночку обрізків! Так що йдемо в ногу з рукодільною модою )



Ось такі от новини. Хорошої вам осені!

8 комментариев:

  1. Вітаю з Днем народження блогу! Бажаю творчих ідей і часу на їх втілення)))Вишивка дуже гарна. Така яскрава, позитивна. А чудо-бутлик надихнув мене на появу такого ж. Виглядає як яскравий представник сучасного мистецтва)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! На рахунок часу на втілення ідей - його і справді часто не вистачає, але треба старатись знаходити )

      Удалить
  2. Вітаю з черговою річницею! Картинка дуже яскрава і позитивна :-)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! А картинку я таку і вибирала - захотілося чогось кольорового!

      Удалить
  3. Вітаю!
    Бажаю натхненного розвитку та якравих публікацій.
    p. s.постійно слідкую за Вашою творчістю)

    ОтветитьУдалить
  4. Прийміть найщиріші привітання! Десь близько року тому підписалась на Ваші дописи, і тепер щоразу неймовірно тішусь, коли бачу в своїй скриньці нове повідомлення з Вашого блогу. Завжди яскраво, цікаво, і... натхненно! Неймовірно красива вишивка, забираю собі в "хотілки"!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, дуже приємно читати такі емоційні відгуки!

      Удалить