Страницы

суббота, 21 ноября 2015 г.

Як минає ваша осінь?


У мене по-різному.
В робочих моментах, завдяки яким я відкриваю в собі приховані здібності (наприклад, неабияку мультизадачність, про яку раніше і не підозрювала).
В читанні книжок (уривками, по кілька хвилин на день, але читаю).
В щоденних буденних справах, яких в будь-якої жінки з чоловіком і двома дітьми хоч відбавляй.
На повноцінний відпочинок чи хоча би півгодинний релакс перед сном просто немає часу.

Але серед усього цього коловороту мені інколи, все ж, вдається вихопити кілька яскравих моментів – спонтанний пікнік з сім’єю в осінньому парку, ароматна кава з солодощами, поїздка в мій улюблений Львів (робоча, але така цікава!), нові знайомства, ідеї і прагнення… Життя вирує, затягує і закручує, але потрібно дозволяти собі хоча б деколи переводити подих! Вчимося разом? ) 







8 комментариев:

  1. Классные снимки, очень позитивно :)
    Львов люблю..

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! И я Львов люблю - действительно позитивный город!

      Удалить
  2. Ответы
    1. Дякую! Киця і кольорові пташині будиночки - це оформлення біля фірмового магазину "Рошен" у Львові.

      Удалить
  3. Які гарні та позитивні фото!
    Згодна - треба робити перерви, насолоджуватися і відчувати життя і просто зупиняти час для себе :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Не завжди це вдається, але хоч намагатися треба, то точно!

      Удалить
  4. Моя осінь кольорова, чого і всім бажаю!!!

    ОтветитьУдалить