Страницы

среда, 19 марта 2014 г.

«Польська» неділя

Одна із моїх мрій про Європу частково збулась – у неділю я побувала в Польщі! Щоправда, поїздка ця була, як у нас кажуть «на закупи», часу було мало, йшов дощ і було холодно, тому фотографій гарного міста Жешува, на жаль,  немає. Зате з’явилось одне важливе усвідомлення – я далеко не професіональний шопер, і особисто для себе ніякої економічної вигоди з цієї поїздки я не винесла. Але тішу себе тим, що тепер маю право на виготовлення річної шенген-візи, а тоді вже дочекаюся літа і трохи поподорожую )))
Інформація для тих, хто хоче закупитися в Польщі: треба знати місця і їхати у період знижок. У великих торгівельних центрах типу «Мілленіум Холл» та «Галерія Жешув» ціни такі ж, як в Україні, а то і вищі. Хоча є і плюс – там представлено багато брендів, яких у Тернополі я не бачила.  Якщо ви шукаєте ексклюзивні речі – то вам сюди, а якщо хочете зекономити, то їдьте у інші торгові точки типу гуртівень (я таких не знайшла).
 Звичайно, за один день «пробігу» по магазинах багато не побачиш, але кілька вражень від Польщі можу перелічити: дороги і чистота навкруги майже ідеальні, населення доброзичливе, а мова не така вже й складна до розуміння. Сподіваюсь, що це не остання моя поїздка в цю країну, тому наступного разу буду намагатись познайомитися з Польщею ближче.

І на завершення посту – фото польського ліхтарика в одному із місцевих барів:


6 комментариев: