Страницы

понедельник, 3 марта 2014 г.

Фотомоб «Ліхтар»

Думи мої, думи – горе мені з вами…
У звязку зі всім відомими подіями в Україні не можу зосередитись ні на чому, крім політики, все буквально падає з рук. Тому дякую Юлі, яка підштовхнула мене до участі в її флешмобі і тим самим трохи відволікла від невеселих роздумів. Тим більше, що мова йде про мої улюблені ліхтарі ))
 


Фотка ця не нова – зроблена ще минулої осені (звичайно ж, в моєму рідному Тернополі), але до цього ніде не публікувалася, тому сміливо представляю її до участі у фотогрі. Назву її, скажімо, «Не такий, як всі» - трохи погнутий, але все ще світить!


Бажаю удачі всім, а особливо українцям – я вірю, що все налагодиться.


6 комментариев:

  1. Очень милый фонарик... голову опустил, а светит :) спасибо от "Кафе Скрапо-мама" за участие!

    ОтветитьУдалить
  2. Знаєш, Віта, я ж і сама дивлюсь телевізор з квадратними очима від ужасу, ночами читаю політичні новини на телефоні.
    Хоч завдяки блогу та фотографіям відволікаюсь. Вірю, що все у нас буде добре!

    Дякую за ліхтарик для КСМ! Як ж він так світить? ;-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Не знаю, як, але вбачаю в цьому хороший символ )

      Удалить
  3. Симпатичный фонарь, хоть и не идеальный))))

    ОтветитьУдалить