Страницы

понедельник, 1 июня 2015 г.

Ірен Роздобудько. Ліцей слухняних дружин

Усіх вітаю з приходом довгожданого літа! Сподіваюсь, що у вас хороший настрій і багато гарних планів на найближчі три місяці – по собі знаю, як приємно обговорювати, обдумувати і уявляти втілення всіх своїх літніх задумів! Але все це ще попереду, а сьогодні поділюся з вами враженнями від останньої прочитаної мною книжки – «Ліцей слухняних дружин» від Ірен Роздобудько. 
Книга містить аж два романи: власне, сам «Ліцей…» і трішки фантастичну історію під багатозначною назвою «Якби». Обидва сюжети досить цікаві і неординарні, та й авторка місцями висловлюється дуже мальовничо, я б сказала. Читаючи «Якби», я чітко уявила собі дитинство вісімдесятих – ніби переглянула один з хороших радянських фільмів (мова ведеться про несподіване перенесення героїні на тридцять років назад). А події, що розгорталися в «Ліцеї слухняних дружин» (ох, не про мене ця книжка, не про мене!) чимось нагадали славнозвісний Хогвартс  ви ж читали сагу про Гаррі Потера?
В книзі є досить інтриги та динаміки, причому в обох романах відчувається особливий стиль автора – такий собі сучасний прагматизм з легким флером романтики. Але… Інколи опис супутніх подій чи персонажів був занадто деталізованим, простіше кажучи – нудним, що трохи відволікало від основної сюжетної канви. Хеппі-енди були, але якісь змазані, хоча якраз про закінчення цих історій і хотілось би дізнатися більш детально.

Читати книжку, звичайно, можна, хоча мені, як прискіпливому читачу, все-таки впадають у вічі певні недоробки. А може, це просто не мій автор? Коротше, з п’яти можливих балів ставлю книзі оцінку «чотири».


4 комментария:

  1. Купила, почала читати і якось не пішло мені... Десь сторінці на 20. Тому відклала, можливо, до кращого часу. Всьому свій час))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. От про це я і кажу - задумка ніби непогана, але якось не так гладко йде, на жаль.

      Удалить
  2. цікаво.. я в подорожі прочитала "Смажені зелені помідори в кафе "Полустанок"- море задоволення... а тут- назва інтригує, але по ваших відгуках читати не буду)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. "Помідорна" назва теж досить інтригуюча, але знову братися до Ірен Роздобудько я не планую. Ну хіба би не було що читати ) А взагалі, я помітила таку річ: є автори, які вміють вигадати цікаву історію, але не зовсім вдало її втілюють на папері (як Ірен), а є й такі, які описують все гарно, але сюжету, як такого, немає (до них я би віднесла Надійку Гербіш). Тут потрібно стовідсоткове співпадання, а це вже - рідкісний талант, яким наділені одиниці. Стівен Кінг і Джоан Роулінг точно є серед них, а з українських авторів це, безперечно, Люко Дашвар.

      Удалить