Страницы

среда, 28 января 2015 г.

Квітучий білий

Серед безсніжної важкої зими раптом захотілося чогось світлого, ніжного і квітучого… Так з’явилася ось така невеличка серветочка:


Дизайн придумувала сама, чим дуже задоволена! За основу, щоправда, брала деякі елементи готового квіткового візерунку, але кардинально міняла кольорову гаму і розташування квіток, а повзучі в’юнкі стебла взагалі вигадувала буквально в процесі вишивання )) Також у цій серветці я вперше у своїй вишивальній практиці використала цікавий шовчик під назвою «родоський хрестик» – ну ду-уже він мені сподобався під час підготовки моєї «Зеленої»книжки! А по краях серветка прикрашена мережкою «подвійний прутик».





Схеми не шкодую, поділюся із задоволенням – шукайте її на сторінках майбутньої «Білої» книги із «Золотої колекції української вишивки»! ))) 


24 комментария:

  1. Віта, так ніжно і витончено!
    Ти сама розцвітаєш як ті квіти, як професіонал редактор і талановита вишивальниця!

    ОтветитьУдалить
  2. Крутецька серветка! Ніжніше ніжного

    ОтветитьУдалить
  3. Вика, какая красивая нежная салфеточка!!! Цветочки воздушные и очаровательные!!!
    Очень понравилась кремово-зефирная цветовая гамма!!!:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! Цветовую гамму я специально задумывала нежную и светлую - рада, что все получилось!

      Удалить
  4. Як гарно!! Моя мама дуже любить такі серветки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Бери голку, нитки - і роби мамі сюрприз!

      Удалить
    2. Не думаю, що в мене отримается...

      Удалить
  5. Выглядит ненавязчиво и мило ~*
    Молодец :)

    ОтветитьУдалить
  6. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  7. Які витончені квіточки! І кольори дуже ніжні і святкові. Браво МАЙСТРУ!

    ОтветитьУдалить
  8. так ніжно, мені дуже подобається)))))

    ОтветитьУдалить
  9. Ти звернула увагу, скільки разів у коментах зустрічається слово - "витончено"? саме так!!!
    Витончено...ніжно.....

    ОтветитьУдалить
  10. ніжність така... квіти об'ємні, мов живі.. так- родоський хрестик- цікаво!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. До речі, на наводку на родоський хрестик дякую тобі - він мені дуже сподобався на твоїй зеленій цукерочці!

      Удалить