понедельник, 14 апреля 2014 г.

Серветка для Даринки

Весна, як символ оновлення і прагнення до чогось хорошого, потихеньку вступає в свої права. І хоча в моїй країні знову, на жаль, неспокійно, я все-таки сподіваюсь на краще.
Сьогодні продемонструю вам свою вишивку, на яку мене надихнуло велике свято, що наближається – Паска! Справа в тому, що вишитий рушник у мене вже є, а тепер постало питання про тематичну серветочку на кошичок для Даринки, яка віднедавна почала впевнено претендувати на самостійність ))) Тому мені довелося знайти час і згадати свої рукодільні навики. Результат – доволі нескладна у виконанні, але, на мою думку, симпатична серветочка:
  




Схему малюнку вибирала по принципу «щоб просто і швидко» (ділюся нею нижче), від себе додала ще контур – так виглядає більш виразно. Зелений орнамент – з народного українського надбання, теж виловлений в інтернеті. І ще в процесі роботи народилася ідея зробити мережку, яку я успішно і втілила. Ось і все, за три чи чотири вечори серветка була готова!


З фотографіями цього допису також візьму участь у Фотомарафоні «Сезонний настрій» від блогу «…precious memories».


І на завершення додам: я дуже-дуже хочу, щоб справедливість взяла гору над безумством, і щоб велике свято Христового Воскресіння ми святкували зі спокоєм в душі і впевненістю, що будемо щасливо жити на своїй рідній землі. Слава Україні!



8 комментариев:

  1. Віта, то Ти ще й вишиваєш! Яка молодчинка! Така серветочка гарненька!
    Героям слава!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так, деколи, хоча останнім часом все рідше )) Дякую!

      Удалить
  2. какая красивая салфеточка!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибо, что ждете Пасху вместе с блогом ...precious memories

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо за интересные фотозадания ))

      Удалить
  4. Красивая салфеточка) С праздником!

    ОтветитьУдалить