четверг, 2 февраля 2017 г.

Let it snow!

З приходом лютого завжди починають відчуватися ледь вловимі нотки весни: і сонечко сяє вже впевненіше, і пташки коли-не-коли цвірінькнуть, і настрій якось сам собою покращується, правда? Але зима буде панувати ще цілий місяць, тому я спокійно (тобто, ще «в тему») можу презентувати вам ще одну вишивку за моєю схемою: «Let it snow


Ще з дитинства мене завжди вабили так звані «снігові кулі», які, здавалося, приховували в собі цілий світ, припорошений білими сніжинками… Ось таку кулю я і задумала відтворити на схемі.


Кольори обирала «морозяні»: блакитний, синій, білий, молочний – хотіла досягнути асоціації з вечірнім зимовим лісом. Канва тут молочного відтінку, але і на білій, думаю, цей сюжет виглядав би не гірше.


Вишивала не я, а моя невтомна подруга – ну не сидиться їй спокійно в декреті! (Ой, як мені це знайомо… ))) Фотографії мої. 


Як би там не було, результатом ми обидві задоволені, тому проект вважаю вдалим!


Комментариев нет:

Отправить комментарий